2017. március 7., kedd

PERLA - Olajban a csoda!

Nem tudom, ki hogy van vele, nekem az évek múlásával megsokszorozódott az arcápolással eltöltött perceim száma esténként a fürdőszobában. 16 évesen értetlenül néztem, a szépségguruk hány "felesleges" vackot vásárolnak meg és kennek magukra, míg én a sminklemosáson kívül semmit nem tettem bőröm szépsége érdekében, olyan volt, mint a babapopsi. 18 éves koromra már az arckrémek reggeli-esti használata is szükségessé vált, most pedig a radírozás és hidratálás éppoly indokolt, mint az életben maradáshoz elengedhetetlen táplálék. Ha ez még nem lenne elég, jelenleg problémásabb és pattanásosabb a kellemetlen időszakokban a bőröm, mint ezelőtt bármikor. Nem mindegy, mit kenek fel, mit milyen sorrendben és hogyan használom. Sokkal jobban odafigyelek, milyen márkát és összetevőket teszek magamra, ugyanis lehet, hogy drágább az a termék, ami beválik, de hosszútávon meghálálja a szervezetem.

Ebben és még jó néhány tulajdonságában egyaránt úttörő és tökéletes választás a PERLA. Regina avagy Minie, a Feminie blog írója mert nagyot álmodni és megalkotta, majd piacra dobta az első hazai tiszta, organikus olajokból álló csodálatos arctisztító olajat, amit természetesen nem tesztelnek állatokon. A termék mind kinézetben, mind pedig tartalomban a (megfizethető) prémium, exkluzív vonalat képviseli.

Amikor egy hónappal ezelőtt megjött a kis borítékom, nagy reményekkel és izgatottsággal estem neki a csomagnak. A gyöngyházfényű díszdoboz, amiben érkezett már önmagában meseszép. Részletes leírás is járt mellé, amelyen minden hasznos tudnivaló megtalálható, így nem kell a honlapon böngészni kezdetekben (ami egyébként különösen igényes, kukkantsatok be ITT, megéri) a felhasználást illetően. A hatás fokozása érdekében elém pottyant egy kis korong, amin " A csodás bőr kivételes bőrápolással kezdődik." idézet szerepel, plusz jó pont a külön figyelmességért. Az üvegcse praktikus pumpás adagolóval lett ellátva.


Miután kigyönyörködtem és örömködtem magam, este bevetettem a leírtak szerint. Az első benyomásom , amikor megéreztem az illatát, annyira professzionális volt, pont úgy éreztem magam, mintha a kozmetikusnál lennék arckezelésen. A textúrája kellemesen folyós, könnyen alkalmazható. Ahogy az arcomba masszíroztam az anyagot, felért egy relaxálással, majd a leírtak szerint meleg , nedves törölközővel vártam pár percig , majd eltávolítottam az olajat a sminkemmel együtt. Tulajdonképpen be kell valljam, ez a meleg törcsis móka nekem annyira nem jött át, ugyanis előtört a klausztrofóbiám és képtelen voltam egynél több alkalommal megismételni, ezért saját technikát fejlesztettem ki. A következő alkalommal már rutinosabb voltam és egy meleg vizes vattakoronggal töröltem le a terméket, ami sokkal szimpatikusabb és praktikusabb számomra. Az első 2-3 héten azon kívül, hogy minden túlzás nélkül, ilyen tökéletes sminklemosóval még soha életemben nem találkoztam , ami dörzsölés, csípés és többszöri újratörlés mentesen eltávolítja a legmakacsabb szempillaspirálig minden apró részecskét, nem volt különösebb változás az arcbőrömet illetően.


Ugyan sem zsírosabb sem szárazabb nem lett a bőröm, a pattanások sem mutattak semmiféle változást (aminek egyébként már megtaláltam az okát, így külső terméktől nem várom a megváltást), ennek ellenére nem adtam fel, hiszen már csak az illatáért és a luxus érzésért megérte a sminkelős napokon alkalmazni. Azonban ahogyan a 3. és 4. hét környékére értünk, valami eszméletlen jó dolog történt. Az alapvetően kombinált bőröm, a nagyon zsíros helyeken sokkal kevésbé fényesedik át, a száraz foltok eltűntek, hiába törlöm át minden este tonikkal az arcom és olykor reggel is, már egyáltalán nincs szükségem arcápoló krémekre, pihe-puha tapintású a bőröm. A pattanásokat illetően pedig mintha ,( ugyan meg nem is tudja előzni, akkor már tényleg csodaszámba menne ) azt vettem észre, hogy rövidebb lefolyású az élettartamuk.

Hogy összességében mi a véleményem a Perla arctisztító és sminklemosó olajról? Imádom! A micellás víz illetve az arckrémek teljesen lekerültek jelenleg a polcokról, a tonik az egyetlen, amivel kiegészítem. Persze, indokolt esetben, vagy ha huzamosabb ideig nem sminkelek, akkor egy gyors áttörlés után kenek hidratálót, de teljesen más a helyzet most, mint egy hónappal ezelőtt. Ráadásul attól sem kell félni, hogy kidobott pénz lenne az ablakon, ha esetleg nem válna be (amit kétlek), hiszen 100% elégedettségi garancia jár a termékhez.

Felkeltette az érdeklődésed? EZEN a linken rengeteg hasznos információt, videót és érdekességet találsz, és persze meg is rendelheted.
A Feminie blogot ITT olvashatod, szuper érdekes témákkal vár benneteket Minie.

Ti szívesen kipróbálnátok?

Örülök, hogy itt jártál! Várlak vissza legközelebb!
Alexandra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése